mkt motion...

Tror att Xanté trivs ganksa bra med livet just nu...

Hon får väldigt mycket av mattes uppmärksamhet,
och dels tränar vi en hel del både agility och lydnad på vår gård.

och igår gick vi med sandra till stallet och sedan hem igen, knappa milen blev det tillslut,
på dessutom ca en och enhalv timme.

Innan dess har det dessutom blivit en och annan runda kring mjölkuddsberget.

Idag var jag mest rastlös, och när jag hade utfört dagens uppdrag dvs boka
sista-minuten-biljett till syskonen, så drog vi upp till Ormberget
och gick 7.5kms slingan, tog dryga timmen att gå.
 Det tog lite längre tid för jag stannade och fotade en del,
men tyvärr har jag lagt ner sladden i någon av lådorna, så det får vänta.

Nu blir det fortsättning på packandet, och städningen.
Vill att det ska vara så gott som klart när mamma och pappa kommer på måndag.

De andra pluggar som tokar inför tentan,
så det blir mkt eget sällskap... kanske jag kan scrappa lite till innan det packas ner;)

Ikväll blir det nog Eurovision, tillsammans med de andra.

Ha en bra helg, alla som läser detta=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0