oj oj oj

Tiden springer iväg och så även alla dagar.

Sedan C-uppsatsen lämnades in till examinatorn och opponenterna imåndags har jag varit helledig.
Underbart, men dock vaknade jag upp under tisdagen och visste inte riktigt hur jag skulle förvalta dagen.
Men jag har hunnit med en massa:
- Putsat alla fönstrena
- Torkat och skrubbat av diverse skåp och spis.
- Varit och simmat m J.
- En tur på stan utan större lycka
- Magsjuka
- Solat på balkongen, och t o m fått färg
- Lyssnat tre hela dagar på min ljudbok, som nu tyvärr är slut
- Scrappat en del till CCn på Annas Scrapbooking.
- Varit TRE gånger i Boden av olika anledningar
- Fotopromenad med Linnea
- En halvdag i stallet med Sandra
och en massa mer!!

Linnea och jag var som sagt på fotopromenad vid Lulnäset idag, underbart härligt och det var varmt och helt vindstilla. Bättre dag kunde vi inte valt.

image200

     

image205

Sedan när vi kom hem gjorde hon ett försök till att lära mig Photoshop. Framåt gick det iallafall. Jag fick låna en bok, så nu ska jag bara ta mig tid att sitta och redigera en massa.

image206

En liten del av mitt hjärta hoppas således på regn imorgon.

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Vilken mysig bild på Xanté, härlig!
Kram

2008-05-03 @ 22:44:41
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0