Väntan

Idag kommer mina föräldrar upp hit,
här har nog aldrig varit så undanplockat och rent på så måna partier samtidigt. haha.
Kan bero på att jag oxå har packat ner i stort sett alla mina saker som inte behövs
och lite till i flyttkartonger. Har just nu sju katonger i lägenheten och ett antal i förrådet.

Ringde precis mamma och de var i Ume, och skulle stanna en stund.
Så sen har de ca tre-fyra timmar kvar.

Vi ska ha fika med våra lärare idag, lite avslutning samt utdelning av bästa examensbevis.
Inte för att jag tror att vi har någon direkt chans på det.

Igår var det grillpremiär för mig iår, tja nästan iaf grillade en gång i januari oxå...
Jag grillade en pesto-marinerad kotlett och de andra hade blandat lax, Quron och korv.
men vi åt inne.

Sedan såg Karin och jag Stolhet och Fördom, tyckte faktiskt om den, så där lagom för en söndagkväll.

Imorse ringde klockan lite förargligt klockan sex, hade missat att stänga av,
så jag tog mig upp och la in några maskiner tvätt, och gick sedan och la mig igen.

Sedan har jag haft en sådan mysig morgon, och nu ska jag ta tag i och städa lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0