Vilken dag!

Wow vilken härlig dag från början till slut. Man ville inte riktigt att den skulle ta slut.

Det började med att jag tog en lååångpromenad med Xanté, gick upp relativt tidigt och var sedan ute i nästan två timmar, allt för att hon också skulle få en bra dag. Det var underbart härligt, solen sken visserligen var det inte direkt varmt, men så där lagom bra för att gå en långpromenad med hund, om ni förstår.

Gick via affärn hem och köpte färska bullar. Sedan när jag kom hem så ställde Karin sig hos mig och gjorde pannkakor medans jag fixades resten av brunchen. Vi hade planer på att sitta utomhus, men jag röstades ner ganska kraftig och sedan gick dessutom solen i moln och det blev ganska kyligt.
image215
 

Vi satt i lugn och ro och åt gott. Men sedan var vi tvungna att ta oss i kragen och göra oss i ordning och åka till avslutningscermonin. Som tur var så fick vi låna Sandras bil, hon skulle inte med, utan var istället hemma och Xante fick vara med henne, och hon fick ytterligare en två timmars promenad, så när vi kom tillbaka var hon så trött att gick fram och hälsade på oss, men gick sedan raka vägen till soffan och la sig igen, TACK!

image222

Fick en blomma =)


Under cermonin fick vi gå upp och ta emot varsin LTU-pin och ett tack-diplom, En klasskompis flickvän var snäll att fotografera! TACK!
image216
image217
Tar emot nål och diplom från Prorektor

image218
klassen, sjukgymnaster är vi allihopa.....
image219
Jag efteråt, nu är det KLART! (Ja, dessutom har jag klippt mig=) )

image220

Efter själva cermoni så firade vi med att köpa lite skumpa och dela på!

image221


Vi gjorde oss i ordning inför kvällen. Fick skjuts in till stan av Jens som dessutom tog ut Xante på kvällen, TACK!
Vilket gjorde att jag verkligen kunde slappna av och ha en härlig kväll!

Vi åt på ett ställe som heter Stekhuset och det var trerätters:
Gratinerat vitlöksbröd till förrätt
Oxfilé med gratinerade grönsaker och mos till huvudrätt
och cheesecake med ingefärs jordgubbar till efterrätt.
Så underbart gott, och man var så mätt att man nästan storknade efteråt.

Sedan bar det iväg ut och vi dansade resten av kvällen, så jag har rent ont i fötterna.
Men det var det helt klart värt.


Sammanfattningsvis var det en helt underbar dag, från morgon till kväll
och allt hade ett flyt utan att vara stressig, man bara var och hängde med.
Vid vissa tillfälle så saknade jag min familj mycket, trodde inte att det skulle vara en sådan stor grej,
men samtidigt så hade det inte blivit den sammanhållning mellan oss andra då.
Det blev en okej lösning helt enkelt!
TACK till alla som varit med under dagen, och gjort den så bra!


Kommentarer
Postat av: Blommig

ååå det låter som en riktigt härlig dag!
Grattis till examen!!
Va supersnygg du är i dina finkläder och i den nya frisyren! Värsta pinglan
juh:)
KRAM

2008-05-18 @ 10:26:53
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Elin & Tipp

Så fin du var :) Lät som en underbar dag!! Tänk, om ett år är det jag som står där. hihi. Väldigt svårt att fatta om jag ska vara ärlig ;) Nu ska du ut i verkligheten :D
Och du, du behöver inte skämmas (angående din kommentar hos mig), jag skrev bara så för att jag ville veta hur många det är som verkligen läser! Och om det är någon jag känner utanför cyberspace så att säga :P Jag trodde faktiskt inte att du besökte mig så ofta, så det var en glad överraskning :D
Kram från mig och Tippen!!

2008-05-18 @ 10:42:15
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Kusin Jessica med Julia i knät

GRATTIS Anna!!
Måste kännas jätteskönt att det hela nu är över, nu väntar det "rikiga" livet =)
Jättesnygg frisyr och fina kläder dagen till ära dessutom.

Grattiskramar från mig & Julia
Jakob hälsar såklart!

2008-05-18 @ 15:35:34
Postat av: Anna

Vilken dag! Bara att gratulera till examen då. Kunde precis känna hur du kände när jag såg bilderna från ceremonin. Underbar känsla.

Vad fin du är i håret ;)

2008-05-19 @ 12:48:26
URL: http://tokfias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0