En ny kompis

Det blev en Quickutz Revolution igår:

Mamma och jag tog en liten tripp till Helsingborg, till Scraproom
 där Quickutz Chris Muchelsen skulle hålla en demo av deras nya saker.
Lite spännande nya saker fanns det...
Annars var väl inte demon något så jättemkt att hurra för.
Tur att man inte åkte dit bara för det.

För att få köpa Revvan billigt, så skulle man handla för en viss summa,
och det var ju inte direkt svårt, utan snarare så att det var svårt att begränsa sig.
Men till slut bestämde jag mig för att köpa den långa platformen, som jag iofs inte fick med mig
hem utan den kommer på posten. Dessutom blev det tre REV-dies:


och så en bård kunde jag inte låta bli, denna har jag inte sett tidigare,
den är framför allt inte så bred, så när det bara fanns en kvar, så tog jag den snabbt.

(hittar ingen bättre bild, men får scrappa den snart så ni får se hur den ser ut)

Scrappade tre st LO medan jag var hemma,
jag fotade dom, men sedan stannde kameran i Örum, så när det kommer åter så får jag ladda upp bilderna.
Blev riktigt nöjd denna gången, även om dom blev enkla eftersom jag inte hade någon stansmaskin, syrran hade tagit med sin på träff, och då fanns det ingen hemma, och jag hade inte min med mig hem.
Men jag tyckte det löste sig väldigt bra.

Dagen idag: jobbet rullar på, inga direkta förändringar där. Ska på utbildning på onsdag.
På lunchen så var jag och tittade ut tapeter till min nya lägenhet. Hade tänkt lite grann tidigare vad jag ville ha, men
det blev inte riktigt så jag hade tänkt mig ändå. Men hur som helst så är jag nöjd med mitt val och tror att det kommer bli superbra.

När jag kom hem så tog jag ut Xante en stund och tränade lydnad.
Det blev fokus på bra kontakt vid stillasittande, och fritt följ, tycker ofta att hon hamnar väldligt långt fram. Ska försöka råda bot på det, och så blev det lite språngmarsch, och där blev jag faktiskt lite överraskad över hur hon löste.
Helst plötsligt är det kul igen, det var ett tag sedan jag kände inspiration för att ta tag i det igen.


Sedan har det blivit matlagning som vanligt på måndagar.

Det blev två bröd och så en paj.

Dessutom har jag påbörjat packningen, trodde att det skulle räcka med en väska till Xantes saker, men dock inte.



Kommentarer
Postat av: Anna

Ohhh så skoj! jag vill med...jag och min Revva har umgåtts på tok för lite på senaste tiden. Får försöka hitta tid till det också snart. :) Kram

2008-11-17 @ 21:24:08
URL: http://tokfias.blogg.se/
Postat av: Kusin Jessica

Då kanske jag kan få köpa din Cuttlebug av dig nu när du inhandlat en ny finare maskin ;-)???!



Kram kram Jessica

2008-11-19 @ 15:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0