Syskon...

....

De älskar varandra, men tål inte varandra ibland. De har roligt ihop eller myser ihop ena stunden och slåss och bråkar nästa stund. Men de finns där nästan alltid för varandra när det väl gäller. 

Hittade ett litet citat på Scrappiz gällande syskon.
Lite passande när min syster kommer hit imorgon. MEN denna gången SKA vi komma överens.

-----------------------------------

Lördag och ledig! Inte en grej på programet, men hade många tankar kring.
När jag vaknade så kände jag mig väldigt seg i kroppen, och vet att det har gått mkt förkylningar och sånt på jobbet,
men ibland blir det bättre av att gå ut med Xante, men icke.
Kände mig av någon anledning irriterad, kan inte komma anledningen, och då är det lite fel humör för att åka och träna med Xante.
Så jag stekte lite pannkakor till frukost, vilket kändes riktigt lyxigt,
och sedan tänkte jag om jag vilar en stund kanske det blir bättre...sagt och gjort....
kan säga att jag vaknade precis, dvs tre timmar senare... kanske jag var lite trött?!

Så nu får vi se vad jag hittar på:)

Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0