Efter påtryckningar

... från lite olika ställe, så är det väl dags att uppdatera.
Det har varit en väldigt intensiv period just nu. Otroligt mkt på jobbet, det märks att folk börjar komma tillbaka efter semestrar och att hösten är här. Många nya intressanta bitar att ta tag i, men vilket oxå tar mkt energi...

Veckorna fyller jag och Xante med en massa. Vi har varit på en träningstävling och så har vi vallat en del.
Duktiga lilla loppan har lugnat ner sig otroligt mkt, och kan vara lugn i fårhagen, sååå skönt!
Fortfarande matte som strular till det nu.... förra gången kändes det som om en och annan femöring trillade ner,
men så idag var tog jag ett steg tillbaka igen, och kände att det blev lite mkt.

Helgen som gick spenderades i Skövde hos Mona, och vi hade en riktig uppslutning av gamla kursare, vilket var riktigt mysigt, vilket gäng vi blev, en och annan saknades dock, men så är det tyvärr när man ska försöka få ihop ett gäng. Förhoppningsvis blir det nytt tillfälle kring Halloween! Längtar redan!
Xante var på kollo hos mamma och pappa vilket hon trivdes alldels utmärkt med.

Söndag kväll när jag kom hem och stod utanför porten insåg jag dock att jag glömt mina nycklar i Örum, eftersom vi skulle byta bil och i nyckelknippan satt både bilnycklar och hemnycklar. Jag tog bilnycklar till den bilen jag skulle ha och hade inte en tanke på att ta mina hemnycklar med mig.

Lagom pigg efter en oerhört tuff vecka, utekväll i skövde lördag kväll och sextimmars bilkörande, så orkar man inte med en sådan sak, det var helt enkelt droppen som fick bägaren att rinna över, mest av frustration och trötthet.
Nu ordnade det sig för kvällen och jag slapp sova ute:)
Sen satt ju även jobbnycklarna där i och så klart så var det inte öppet när jag kom dit, och när min kollega skulle gå hem, så fick jag med vara så snäll att gå... det gjorde väl kanske inte så jättemkt, men dock...

Snälla mamma och pappa körde upp hit, så de var här när jag kom hem och såklart Xante.
något trött gick jag och la mig tidigt den kvällen...

Till helgen blir det en visit på pappas kusinträff, står tydligen golf på programmet, ska bli kul att testa.
Annars ska jag BARA ta de lugnt! Vet inte när det var sist!






Kommentarer
Postat av: Lena o Flisan

Hej igen.

Synd att vi inte hann ses en längre stund igår. Jag hade så svårt att komma från jobbet i tid och fick sen stressa som en tok för att hinna fram innan det blev mörkt. Man blir inte överlycklig när det är en traktor på vägen med en bamselåååång kö efter, eller en lastbilskolon som segar uppför backarna i 60. Men vi hann i allafall fram i tid för att få lite nya tips. Mycket välbehövligt. Hur känns det för er nu?

2008-09-05 @ 08:28:40
URL: http://www.flisan.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0