Många mil

... i min bil.

Jag mår betydligt mkt bättre, och det var nog bara en dum förkylning.
Under fredagen så mådde jag relativt ok och blev otroligt rastlös, men jag skulle minsann ta det lugnt en dag till,
för att inte åka på ngt igen. Men på kvällen bestämde jag mig för att köra hem till mamma och pappa. Behövde lite omväxling.

Sedan så trodde jag på sovmorgon, men tyckte minsann inte Xante. Matte hade ju varit still alldels för mkt under en hel vecka, så nu fick det minsann hända något.
Det blev träning hemma i trädgården, bara rakstäckor och sedan kluriga slalomingångar. Helt klart märks det att jag känner mig lugnare och stabilare, vilket smittar av sig på träningen.  Det har varit otroligt mkt för mig de senaste månaderna och när jag då har försökt ta i tag med Xantes träning så har jag inte alls varit så noggrann som jag vill och mitt tålamod tagit slut lite för fort.
Så i lördags blev det ett träningspass på morgonen, och min underbara bror flyttade ut hinderna på fältet så jag fick jäääättemkt plats. Först var xante väldigt sprallig och inte alls kontaktbar, inte så konstigt, men så blir hon oxå när vi kommer hem och ska träna på de hindrena.
Men efter några gånger så lungade hon ner sig och fattade övningarna, på det sättet som jag vill att hon ska göra. Märker att jag nog oxå ska ta tag i och hitta fler att träna tillsammans med, för att just nu blir det att vi tränar väldigt mkt själva och det blir svårt ibland att belöna rätt, och dessutom märker jag inte alltid vilka fel jag gör. Det är höstens xante-projekt. DET och inget mer!

Sen bar det iväg med mamma, tog en shoppningtur, eftersom jag skulle hitta en inflyttningspresent till Anna,
och hade redan listat ut vad hon skulle få;)



Det är färgad vinyl, som man kan stansa ut ord och citat i, ska bli kul att se när hon hittar på ngt spännande, för är det någon som har idéer gällande bostad så är det Anna=)

Sedan scrappade jag hela lördagkvällen, som resulterade i tre nya LO.






Så helgen har inneburit 11mil hem i fredags - 16mil shoppningtur - 43 mil till jönköping och sedan ytterligare 30mil idag hem...

Nu när jag kom hem så ekade det lite tomt i lägenheten, xante är kvar i örum.
Men samtidigt blev det lite lugn och jag har fixat undan lite här hemma, mer än välbehövligt med tanke på att det inte blev så väldigt mkt gjort förra veckan. 

hej svejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0