sjuk...






Idag delar jag och Xanté soffan tillsammans.
Det började igår eftermiddag på jobbet efter att jag haft sista patienten, med sprängande huvudvärk, tog två tabletter och skrev det sista i journalerna och cyklade hem. Somnade en stund på soffan, men inget hjälpte.
Hade bestämt med morfar; tvätt och middag. Så jag packade ihop mina grejer och hunden i bilen och tog mig iväg.
En helt underbar höstkväll och jag ville egentligen inte annat än att vara ute, men jag kunde helt enkelt inte.
Tog mig i kragen fixade tvätt och lite varma mackor, som jag försökte få i mig.
Sedan la jag mig på morfars säng, och migrän, otroligt ljus och doftkänslig. Hade svårt för att ens mobilsera kraft att ta mig upp. Morfar bäddade en säng till mig, egenligen hade jag velat köra hem, men det var liksom inte akutellt.
Ringde min kollega och förvarnade att det kanske skulle bli så att jag inte kom som idag.

När jag sedan vaknade imorse, så kände jag mig för stund nästan bättre. Steg upp och skulle släppa ut Xanté,
sedan var det bara till att krypa tillbaka till sängen. Somnade och sov ytterligare två timmar.  Det fanns inte riktigt på kartan att gå till jobbet.

Men sen när jag vaknade igen, så bestämde jag mig för att åtminstonde ta mig hem.
Sagt och gjort.

Att ligga vågrätt går bra, men att försöka resa sig upp är inte akutellt.

Men förhopppningsvis går det över snart!

Kommentarer
Postat av: Kusin Jessica

Krya på dig Anna!!! Kram kram

2008-09-09 @ 10:47:02
Postat av: Catti

Krya på dig!

2008-09-09 @ 15:51:22
URL: http://bcspeed.webs.com
Postat av: Elin & Tipp

Men usch då att må så dåligt!! Krya på dig!

Kram!

2008-09-09 @ 20:43:35
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Catti

Klart du ska anmäla dig till lydnadstävling! Ni kommer fixa 1:a pris lätt! Lycka till på kommande ag.tävlingar

2008-09-10 @ 13:26:37
URL: http://bcspeed.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0