Vad en vecka går fort!

Denna vecka har gått enormt fort. Det går liksom inte att beskriva. Efter tävlingen förra helgen så var vi ju hemma i Örum och då beslutade jag efter lite ångest att Xanté även denna gång fick stanna när jag körde hem till Sölvesborg.
Veckan på jobbet skulle bli så tuff, det visste jag redan från början, och dessutom var jag ju genomförkyld. Det blev ju inte bättre. När jag landade i Sölvesborg, så somnade jag på soffan, och sov i TRE timmar (!) och kunde därefter även somna tidigt på kvällen, så jag var helt enkelt slut!

meningen var sedan att mina underbara föräldrar skulle köra upp Xante till mig som i tisdags så att jag skulle få tävla på månadstävlingen. Men jag mådde fortfarande inte riktigt bra, så jag tyckte det var onödigt. Jag vet ju hur bra hon har det hos dem.

Hela veckan har jag tänkt att jag skulle scrappa, men det blev inte mkt gjort på denna punkten förrän onsdag kväll, när jag egentligen var tvugnen att packa, DÅ var det mkt roligare att scrappa.



Igår, torsdag och idag fredag var det nämligen dax för konferans med jobbet på Bäckaskog slott. Vilket verkligen har varit trevligt och jag tyckte faktiskt det har varit ganska givande. Men så har jag ju inte varit med i det tidigare förloppet, för många tyckte det var lite liknade. Sedan är miljön runt omkring helt underbar, och det blev ju inte sämre utav att det varit helt fantastiskt väder. Vi fick olika gruppuppgifter och kunde sitta ute och göra dessa. Vilken förmån!
 (visserligen i morgonljuset, men dock)

Sedan kunde jag inte låta bli att ta med mig kameran ut på promenad. De bästa av bilderna ligger här. Vissa av dem är jag sjukt nöjd med.



På kvällen var det middag uppe i en av de stora salarna. Det bjöds på någon kräft-tartar (stavas?), jag fick parmaskinka med persiljekräm till. Sedan var det kalventrecor och till efterrätt lakritsglass. Det var väääldigt länge sedan jag åt något så gott. Det somnade man ganska gott på sedan:p

 Vaknade ganska tidigt, eller ja i vanlig tid, vilket är så typisk när man väl får lov att sova ett tag till.
Men eftersom jag var klarvaken så blev det jag tog en morgonpromenad, med kameran. Gick ner till sjön på andra sidan, och fotade i morgonljuset. Ja, helt underbart fint var det.


Sedan bjöd resten av dagen på fortsatt team-arbete på olika sätt hela dagen och när vi avslutat så körde jag hem till mamma och pappa, och nu sitter jag här helt själv fast med tre hundar, alla andra är på olika aktiviteter.

Snart ska jag sätta igång med maten, så den är serverad när dom kommer.
Tja, alla utom syrran som är i Finland på VM... hade hemskt gärna oxå velat vara med...

Morgondagen bjuder på agilityträning  och långpromenad. Har sååå saknat att träna hund denna vecka.
och antagligen åker kameran oxå med, så vi får väl se om det bilder nya bilder redan imorgon.

Sedan kanske det blir Helsingborg på söndag... det är ju scrapmässa där då.

Kommentarer
Postat av: Kusin Jessica

Superfina bilder Anna!! Du har verkligen talang! Önskar jag hade mera tid för sånt där oxå...

Även din LO var jättefin!!

Kram kram från kusinen J

2008-09-27 @ 17:04:52
Postat av: Tokfia

Vilka fina kort du hade tagit, som en riktig proffsfotograf! Kramis

2008-09-28 @ 20:10:13
URL: http://tokfias.blogg.se/
Postat av: syrran

Vilka underbart fina bilder Anna! Verkligen! Så fort jag såg dem blev jag också sugen på att gå ut & fota... =)

2008-09-30 @ 19:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0