Juletid



Denna julen ska jag njuta av allt. Förra julen gick mest åt att bara vara, och att flytta. Bytte lägenhet tredje advent förra året, så allt pyssel gick då åt till flytten. Detta året har jag tjuvstartat på en massa; julmusiken klingade redan förra helgen, en sats med saffransbullar är bakad och redan borta, fyra vörtbröd är bakade och två försvunna:) Men det är ju så härligt. I helgen fick jag upp en massa julsaker lagom till första advent.

Gardinerna skulle upp till första advent, så är det bara. Även om det är mitt i natten och även om Anna tagit ett glas vin eller två. Men nu hänger gardinerna på plats.

Det blev även en julgrupp med granris, mossa och rönnbär och lite ljus såklart:D

Krukan hittade jag på loppis i helgen, visst är den underbar

Kommentarer
Postat av: Helena

finns inget som kan stoppa pysselanna när hon väl kommer igång ;P

2009-12-01 @ 14:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0