Projekt 365 - Dag 39


Det får bli en bonus bild idag oxå:
 

(Kolla in var Xanté har sin tass, lite xtra gulligt tycker jag! )

En hund-dag. Årsmöte på hundungdom, och jag hade tackat ja lite till bli sekreterare. Ska bli ett spännande år.
Vi gick upp lite tidigare och mötte upp Malena och Annie, för lite träning.
Men agility var inte att tänka på, planen var inte alls bra att springa. Det stod vatten högt.
Så vi gick ner en bit på planen där det var mer sol och lite torrare, så blev det lite lydnad istället.
Det var år och dagar sedan vi körde ett lydnadsprogram.  Sedan tog vi även lite härliga foto, därav dagens foto.
Tycker den är underbar. Inget fel på spänsten i den hunden.
När årsmötet väl var över och jag skulle gå hem så snöade det, och det var grått. Då ville jag verkligen inte GÅ hem,

men efter bara ett par minuter så sken solen igen. Så länge sedan detta var och jag kände mig piggare och framför allt gladare.  


 


Kommentarer
Postat av: Malena & Annie

GUD vad bra bilderna blev! Ser med spänning fram emot dom andra. TACK för en alltid lika trevligt tränings tillfälle! Vi ses imorgon. Ska ta kameran med mig då!

KRAM

2009-02-08 @ 21:40:29
URL: http://www.bowmore.dinstudio.se
Postat av: Anna

Vilken superbra bild av både dig och Svante! Härligt väder verkar ni ha haft också, perfekt solljus för en fotosession.



Kram

2009-02-09 @ 07:42:07
URL: http://tokfias.blogg.se/
Postat av: Kusin Jessica

Jättefina bilder, båda två!!!

2009-02-09 @ 12:51:30
Postat av: Emie, Ior & Wiggo

vilka underbara bilder :-) kram

2009-02-10 @ 08:10:20
URL: http://emelie.ask.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0