Projekt 365 - Dag 11


Detta har jag bla gjort idag.

Bjuder på några bonusbilder:

Jag brukar faktiskt inte låt dom slicka, men idag kunde jag inte låta bli. Både Xante och Åke är för tillfället i behov av varenda liten fettdroppe dom kan få i sig.


Skulle ge mig på ett försök att fotografera den underbara fullmånen men det bästa blev så här.
Visserligen inte heller helt dumt, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Gillar dock att den är är så spöklik på något sätt.

helgen har bestått av bara lugnt tempo, några rundor med hundarna och sedan bara slappa.
Inte ens har jag scrappat något, lite färglagt och organiserat har jag gjort, men jag behövde en sådan här helg
att bara få lov att ta de lugnt.
Mamma och Pappar var här igen i eftermiddag och åt med mig, medans lillebror var och såg fotboll.
Det blev trerätters, men inte så avancerat som det låter: toast med ruccola, tomat och fetaostsallad,
ugnstekt falukkorv med potatismos och sedan kaffe och hemgjord glass. Mätt blev jag iaf!





Andra Dagens bild-fotografer:
Anna, Blommig, WebmosterheleneUlrica, Åsa/badanka, Sockergrynet, Silwerstar, Qurin, Annahanna, Snöstjärna, Ellen, Tezzan, MonicaO, Maria/fembarnsmamma, Pernilla, Cybertjejen, Mia, copyrightmaria, 3kärlekar, livethososs-Anna, Miss Muffin, Anne, Malena, Jane/citrontimjan, Anki, AnnaK, Lenalandis, Millan, Jessica, Maria

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Fina bilder!

Jag har gjort en egen blogg till fotona, adressen dit är http://foto365dagar.blogspot.com/



/Tezzan.

2009-01-11 @ 22:06:40
URL: http://tezzangirl.blogspot.com
Postat av: Ida

Hej Anna!



Kul att du brukar vara inne och läsa min blogg! :)



På min länksida så hittar du en länk till den danska tävlingskalendern under "Dansk Agility". Kul om ni kommer över till Danmark och tävlar! :)

2009-01-12 @ 09:39:10
URL: http://agilida.se
Postat av: .:Sabina:.

Hej hej!

Nu har jag tittat runt på dina foton, jättefina! Att hundar kan/ska ha pass hade jag ingen aning om fast egentligen är det ju självskrivet när man tänker efter. Alltid lär man sig något nytt! :)

Jag har länkat till din fotosida från mig, hoppas det är ok! Och du får förstås gärna länka tillbaka...! :)

.:Sabina:.

2009-01-12 @ 17:09:46
URL: http://365foton2009.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0