Projekt 365 - Dag 14



Idag blev det leverans av något riktigt kul! Mitt nyaste alfabet som jag har velat ha sedan det kom, men inte riktigt haft möjlighet förrän nu, när det var mellandagsrea=)

Har fotat tidigare, men inte laddat upp. Har inte ens startat datorn på flera dagar.
Igår kväll efter att jag hämtat Xante, låg jag med migrän innan jag turligt nog somnade.


Anna, Blommig, WebmosterheleneUlrica, Åsa/badanka, Sockergrynet, Silwerstar, Qurin, Annahanna, Snöstjärna, Ellen, Tezzan, MonicaO, Maria/fembarnsmamma, Pernilla, Cybertjejen, Mia, copyrightmaria, 3kärlekar, livethososs-Anna, Miss Muffin, Anne, Malena, Jane/citrontimjan, Anki, AnnaK, Lenalandis, Millan, Jessica, Maria, Sabina, Tezzan

Kommentarer
Postat av: Anna

Avundsjuk jag blir. Vill också ha nya alfabet....:) Kram

2009-01-17 @ 15:11:50
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0