Semester

nu har jag äntligen semester. Har visserligen varit ledig även veckan som gick, förutom måndagen då jag jobbade. Men jag vaknde i tisdags och mådde inte speciellt bra. Det blev bara värre och värre, och jag hade nog feber även den dagen. Minsta lilla ansträngning var som att springa ett maratonlopp. Utöver det så var det rätt varmt, så jag svettades något fruktansvärt. Så jag sjukskrev mig tom igår. Igår em kände jag betydligt bättre och kunde äta med aptit igen.

Så nu har jag "riktig" semester. Mår betydligt bättre,
trots att jag fortfarande hostar rätt mkt.
Så det blir ingen vandring iår, utan vi sparar det till någon annan gång.
Vi tar tillfället i akt att bara vara och göra det som vi känner för.
Xanté har fick ett vallningspass igår kväll och ett imorse.
Vi har fått backa lite i träningen för att rätta till lite grann,

men det löste hon med bravur, min egna lilla stjärna.

Nu pausar vi lite och kommer tillbaka med nya krafter i aug.
Kanske det smyger in sig något inlägg, det vet man aldrig.



Kommentarer
Postat av: Malena

Jag ska å loppis imorgon =)

2010-07-24 @ 21:30:58
URL: http://valjelivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0