Bröllop.

Idag var en dag många väntat på, eller åtminstonde inte kunde missa vad som var på gång.
Kronprinsessan gifte sig med sin prins Daniel.
TVn har varit på hela dagen vilket inneburit att mamma och jag följt det stora delar av dagen.
Utöver detta har R cyklat vätternrundan och det är Agility-SM i Karlstad, där vi har flera vänner som är med.
Jag befinner mig hemma hos mamma och pappa. En paus i tillvaro som just nu är väldigt intensiv....
Så igår när jag kom hem så blev det en "bröllopsmiddag" med champange och trerätters. Mumsigt värre:)

Vättern idag för R slutade långt under målsättningen och han cyklade in runt 9h 45min. Är djupt imponerad av att man klarar av att sitta på en cykel i 30mil och dessutom på mindre än tio timmar!

På SM lyckades tyvärr våra klubbkamrater inte så bra, utan det blev en disk.
Men jag är helt säker på att dom kommer att komma igen i dessa sammanhang.
Ser mkt framemot morgondagens raflande finalen, och tacka vet jag facebook, när AGIF tyvärr inte kan sända.









Kommentarer
Postat av: Kusin Jessica

Kul att du hinner med bloggen igen Anna!!

Följer så ofta jag hinner.

Kram från kusin J

2010-06-24 @ 08:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0