Får-tårta

 

Jag ville fira Xantés VP och vi hade styrelsemöte med vallhundsklubben veckan efter, så jag gick och funderade lite på vad jag skulle ställa till med. En får-tårta dök ganska fort upp i tanken, men hur skulle det gå till? Så jag bestämde mig för att testa med maräng och rulltårta. Hade tänkt att skära ut ett får ur rulltårta, men det fungade inte som jag ville, så det blev marängtårta och rulltårta på jobbet i måndags.
Nästa gång blev det en vanlig tårtbotten med sylt i mellan, och så bakde jag en rulltårtesats occh skar ut huvudet och öronen ur. Hade skurit ur för ben också men det blev inte så lyckat eftersom det passade så bra med det fatet och att jag skulle frakta med mig det. Ögonen är Marabous choklad på rulle.
Tror att det blev rätt uppskatat:)

Kommentarer
Postat av: Anna - Swaussie

Den är jättefin!!

2010-09-27 @ 09:29:24
URL: http://swaussie.blogg.se/
Postat av: Erik

Hej Anna,



Vi på Xanté Company har en liten present till din hund. Hör av dig till mig så skall jag se till och skicka över den. Kontors nr är 08-4126040 men bäst nås jag på mailen.



mvh



Erik

2010-09-27 @ 16:27:38
Postat av: Elisabeth, Merlin & Mio

Fräck tårta!!! Inte alls att vi blev sugna nu hahaha!

Kram

2010-09-28 @ 20:41:38
URL: http://merlinomio.wordpress.com
Postat av: Malena

Fy vad häftigt med xante company!!! Hoppa de e lite likör ;))) ni e ju bara bäst <3



Kram

2010-09-29 @ 07:09:36
URL: http://Http://valjelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0