Ljudböcker

Är grejen just nu!

Har tidigare laddat ner sommarpratar-programmen och haft i min MP3-spelare då jag varit ute med Xanté på tur ensam, och många av dom har varit väldigt bra, men nu har jag lyssnat på stort sett alla som jag tyckt varit intressanta + några till.

nu har jag då fått tag på några ljudböcker och vilken grej!! WOW! Jag som iregel inte har tid/tar mig tid för att sätta mig och läsa böcker, för det finns så mkt annat som jag tycker är roligare.

Som igår när jag skulle ta mig till djursjukhuset med Xante, så började jag lyssna. =)
Men det dumma är att man inte riktigt vill sluta lyssna.

Nu var det så att Xante blev vaccinerad och det var inget värre än så.  Hon skötte sig exemplariskt, hon sa inte ett ljud och det märktes knappt att han ens stack henne. Vi var väl ute igen på mindre än fem minuter.

Sen tog vi oss till ridhuset och tränade lite agility.

Det blev en bana för att springa en massa, men de byte som väl skulle göras var allt lite knepiga. Xante var för första gången riktigt lyhörd och jag kunde testa att köra helt tyst, och det fick bra! Hade velat filma det ena loppet för det var faktiskt riktigt bra.

Sen testade jag även bakombyte på slalomen, det funkar inte till 100% än, men med mer träning så ska nog det oxå sitta. Jag har allt en liten stjärna.

Vi hade bara fram gungan, men där satte hon kontaktfälten VARJE gång, lite förvånad jag blev, trots att jag oxå pressade henne lite för att se.

Det som sen ställde till lite problem för oss var staktet, det var rätt tajt mellan hindrena. Mer träning här med.

men det var som en tjej sa igår under träningen;

Jag tycker aldrig att det inte finns något att träna på.

Håller med till 100% och den dagen det känns så, så kommer agility inte längre vara roligt.

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Så duktig hon är din lilla stjärna. :)
Nu ska jag nog ut och träna lite lydnad med Tipp, det var LÄÄÄÄÄNGE sen. :S
Kram!

2008-04-04 @ 15:42:42
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0