ett stort GRATTIS

till min älskde syster och Åke
som idag tog sin sista pinne i tvåan och är nu uppflyttad i trean, i båda klasserna!
Till råga på allt som gick dom och vann!
Stor applåd till er!!



Jag tog med mig Xante upp till klubben idag och körde bara kontaktfält,
allra främst vippen ett antal gången, och idag tvekade hon minsann inte en enda gång.
och till och med bommens kontaktfält satt skitsnyggt.
Så det är väl helt enkelt att försöka vara lite mer avslappnad när det väl blir tävling...
och hur lätt är det?!

Kommentarer
Postat av: Catti

Jag har ett bra tips när det gäller att strukturera träningen....flytta tebax till Lule :P

2008-10-05 @ 19:33:14
URL: http://bcspeed.webs.com
Postat av: Anonym

Tack!!

2008-10-05 @ 19:55:46
Postat av: Petra, Bonnie, Lira

Du får komma å träna med oss! Att det ska va så svårt att få till... Vi får skärpa oss! :) Ni är ju så duktiga!



Tackar! "...snabbast förare vinner..." hihi vi kom tvåa i den klassen och det är minsann inte jag som är snabb i vårt ekipage! ;)

2008-10-09 @ 19:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0