fick ett infall idag

.. och stack upp på klubben ikväll på promenaden. Inte en människa på planen, men en massa bilar. Fast det gjorde inte mig så mkt.
Till min besvikelse var hopphindrena inplockade, och min handled strulat lite det senaste, vilket gjorde att det bara blev kontaktfältsträning idag. Först vill hon inte alls som jag ville utan gick in i sitt gamla vanliga mönster att stanna halvvägs, men efter lite traglande och lite dragning neråt med hjälp av bollen, så gick det ett par gånger sedan. Aet och Bommen fungerade till åtminstonde ok, men vippen vill hon inte alls långt ut, och jag kommer inte heller att tvinga henne ut där, eftersom skaderisken blir större, så då får vi väl tappa några tiondelar där, men samtidigt så vill jag åtminstionde ha henne ligga med tassarna på kontaktfältet, så att man inte behöver stanna upp henne senare...Hmmm, vi får väl se hur jag ska få till det ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Emie, Ior & Wiggo

jag oxå.. ser fram emot våren och sommaren.. men hur glad blir man idag när man går ut.. det SNÖAR!!! ushhh... hoppas på bättre väder imorogn så vi kan träna :-)



kramar

2009-02-01 @ 18:27:38
URL: http://emelie.ask.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0